Returpolicy

OBS: Läs följande returpolicy noggrant innan du gör en beställning. Du godkänner att vår återgång politik som standard en gång att köpa på vår hemsida med framgång. Vi har betonat eller färg-belyst några viktiga termer. Denna policy gäller www.missydress.se.

0. Återgång politik i korthet

0,1. Du kan få återbetalning för defekta, skadade eller Mis-skeppas objekt, Size Avvikelse & färgmatchningsproblem, etc.

0,2. Ni måste förstå att klänningar som inte passar ordentligt, men i enlighet med de specifikationer som du beställt inte kan returneras eller bytas.

0,3. Det är inte tillåtet att byta ut eller återbetalning för situationen för "Allt är rätt, men jag gillar inte".

Obs: För detaljerad återvändande, läs följande policy noggrant.

1. Allmänt Återgång politik

1,1. Vi återbetalar inte villkorslöst. Du måste ge bilder att bevisa problemen så detaljerad som möjligt och vi har tagit bilder på klänningar innan leverans för att undvika bedrägerier.

1,2. Kontakta vår kundtjänst för att initiera returprocessen inom 7 dagar efter häleri ditt objekt (s).

1.3. Vi tar endast emot produkter i ursprungligt skick, och vi kan inte bearbeta några produkter som returneras utan vårt godkännande. Om du vill returnera någon eller alla delar av din beställning, måste du kontakta kundservice på Kontakta oss och få en "Product Return" form som måste ingå i paketet. Eventuella returer utan vårt godkännande kan inte få några återbäringar eller utbyten.

1,4. Mis-levereras produkter: När vi har bekräftat din mis-levererade post (post levereras inte var beställda), vi kommer att ansvara för post utbyte. Du kan också returnera produkten och få pengarna tillbaka.

1,5. Färg fel: Om färgen på objektet fått är inte vad du beställt, då är du kvalificerad att få en full återbetalning.

Observera att vi inte kommer att acceptera någon returneras poster med färgskillnaden som orsakas av din bildskärm eller väder.

2. Avbeställningsvillkor

Vi förstår att det är ett mycket viktigt åtagande att beställa en klänning för ditt speciella tillfälle, och våra avbokningsregler skapades med med detta i åtanke. Det är dock viktigt att notera att våra klänningar är gjorda på beställning, och en gång att skräddarsy processen har börjat de material som inte kan återanvändas. Den goda nyheten är att efter din beställning, det finns fortfarande tid för dig att ändra dig. För ytterligare information, se vår avbokningsregler nedan.

2,1. Obetalda beställningar kommer att annulleras automatiskt efter 3 dagar. Vi får hundratals testbeställningar varje dag som våra medlemmar använder för att citera vissa innehållet i kundvagnen och spara fakturan för senare användning.

2.2. Beställningar annulleras inom 6 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till full återbetalning.

2,3. Beställningar annullerade 6 till 12 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning bestående av hela fraktkostnaden och 90% av inköpspriset, för att täcka materialkostnaden.

2,4. Beställningar annulleras 12 till 24 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning bestående av hela fraktkostnaden och 70% av inköpspriset, för att täcka materialkostnader och nödvändiga arbetskostnader.

2,5. Beställningar avbokning mer än 24 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning (50% av inköpspriset som mest, det exakta bidraget beror på annulleringstid) bestående av hela fraktkostnaden.

2,6. När din beställning har skickats, kan det inte längre att avbrytas.

2,7. Beställningar som inte betalas inom 72 timmar kommer automatiskt att annulleras av vårt system.

Om du vill avboka din beställning, klicka Kontakta oss för att gå vidare.

3 Returnera för utbyte eller återbetalning

Din tillfredsställelse är av yttersta vikt för vårt team. Vid ankomsten av ditt paket, föreslås det att du kontrollera och se till att klänningen har gjorts i enlighet med din beställning specifikationer. Försök på din klänning så fort som möjligt utan att ändra, ta bort taggarna, eller tvätta klänningen.

Om du returnerar eller utbyter klänningar eller tillbehör, se till att de är i sina ursprungliga förhållanden - oanvända, otvättade, oförändrad, oskadade, rena, fria från ludd och hår och med taggar intakt och bifogade.

3,1. Defekta, Skadade eller Mis-levererade artiklar

Du är kvalificerad för att få en full återbetalning om dina varor är defekta, skadade eller felaktig leverans. Om du tror att dina artiklar har skadats under leveransen, måste du först skaffa "Bevis på Skada" dokumentation från din leverans bärare, som måste ingå i din tillbaka paketet.

Om du vill betala tillbaka, måste du täcka kostnaderna för transporten av produkten tillbaka till oss. Efter återkom klänningen, kommer vi att inspektera klänningen för att se till att felet var vårt ansvar, på vilken vi kommer att erbjuda dig en fullständig återbetalning inom 16-20 dagar. Om felet ligger inom ovan nämnda 10% skillnad, vi kan bara erbjuda dig en partiell återbetalning på 20% -50%. Vi hoppas att du kan förstå.

3,2. Dimensionering eller Monterings frågor

Som alla våra klänningar är handsydda och kundanpassade, kan den färdiga klänningen variera med ungefär en tum i någon riktning av de angivna måtten. För att säkerställa att din klänning ändå passar dig perfekt, har våra skräddare skapat alla våra klänningar med extra tyg i sömmarna för att göra mindre storlek modifikationer.

3.2.1. Storlek Avvikelse

Om din klänning storlek skiljer sig från specifikationerna för din beställning av mer än en tum, är du välkommen att välja mellan följande alternativ:

Du uppmuntras att hitta en lokal skräddare att göra justeringar. I så fall kommer vi att ersätta dig upp till 10% av produktpriset som skräddarsy kostnader. Om du väljer detta alternativ, kom ihåg att begära ett kvitto från din skräddare som en kopia av det måste anges om det begär ersättning.

Du har rätt att skicka tillbaka klänningen gratis förändringar, men du måste betala för och tillbaka frakt. (Utan kundtjänst bekräftelse, accepterar vi inte ditt fall.)

3.2.2. Klänning är den storlek du beställt men inte passar

Ni måste förstå att klänningar som inte passar ordentligt, men i enlighet med de specifikationer som du beställt inte kan returneras eller bytas.

Du kan gå till en lokal skräddare eller en professionell sömmerska för att ha klänningen re-sized på egen bekostnad.

Observera att om din beställning specifikationer avviker för mycket från det slutliga dimensionering begäran kan åter storlek inte vara möjligt.

Observera: Vi accepterar inte någon avkastning eller återbetalning om storleken är rätt enligt din egen orderinformation som faktiskt mäts i fel storlek själv. Vi föreslår att du anpassat din storlek men inte välja standardstorlek, och göra mätningar av en professionell lokal skräddare.

3,3. Färg Mismatch

Inställningarna för din datorskärm kan förändra färgen på de bilder som visas på vår webbplats. Svag färgaberration på din klänning och färgen som visas på skärmen kanske inte att klänningen är defekt eller felaktig leverans. Men om du är säker på att du har fått varan i fel färg, kontakta kundtjänst för att se om en retur eller återbetalning är möjlig.

Observera: Vi accepterar inte någon avkastning eller återbetalning om färgen är rätt enligt dina färginformation på beställningen. Om du älskar den färg som visas på bilderna, välj alternativet "Visa som bild", men inte den färg du anser i ditt sinne.

4. Särskilda Policies

4,1. Observera att poster returneras i acceptabelt skick inte kommer att behandlas som bidrag och kommer att skickas tillbaka till dig.

4,2. Om din avkastning eller återbetalning accepteras, skickar vi en returadress. Skicka inte tillbaka till våra företagsadresser eller adresser på det uttryckliga "" frakt från ". Vår QC avdelning kommer att kontrollera de artiklar du returnerar men inte huvud företag, auktoriserade butiker eller fabriker. Om du återvänder till fel adress, kommer objektet att skickas tillbaka till dig.

4,3. Om du väljer "Rush ordning" i vår webbplats kommer Rush Order Avgift återbetalas inte.

4,4. Kunderna bära frakten för returer när returer, utbyte eller återbetalning accepteras.

4,5. Alla PayPal betalning kan endast återbetalas via PayPal, kommer alla kreditkort betalning endast återbetalas till den ursprungliga kreditkort.

4,6. Observera skräddarsydda klänningar kan inte vara så 100% samma som den som våra modeller bära, på grund av olika siffror, mått, färger etc. Vänligen Köp inte om du bryr dig om det här.

5. Retur

5,1. Skicka in en begäran om återgång på Kontakta oss till kundtjänst inom 7 dagar på häleri din beställning. Please inkluderar en förklaring och fotografier som anger orsaken till din avkastning. Vänligen kontakta vår kundtjänst [email protected] för att få adressuppgifterna för retur.

Vänligen observera att avkastningen inte kommer att accepteras utan godkännande från vår kundtjänst.

5.2. När vår kundtjänst har godkänt din begäran kommer vi att förse dig med returadress och en Product Return Form som måste fyllas i och följer med din retur. Vänligen skicka objektet (s) via ditt lokala postkontor inom 3-5 arbetsdagar efter att du har fått formen. Inkludera produktReturFormulär med din retur. Använd inte kurir byrå som UPS, DHL eller FedEx att returnera paketet eftersom vi inte kommer att betala för den anpassade avgift som kan orsakas.

5.3. En gång fick vid vår anläggning, kommer din avkastning att behandlas i inom 24 timmar. När du kommer tillbaka har bekräftats och inspekteras, låt upp till två fakturering cykler för att det ska sättas in på ditt konto.